Vertrek - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dirk-Jan en Ingeborg - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dirk-Jan en Ingeborg - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan en Ingeborg

11 Juli 2014 | Frankrijk, Parijs

Hallo!

En toen was het zo ver! Gisteren zijn we op ons gemak vertrokken naar Dusseldorf en hebben lekker luxe in een hotel geslapen. Vanmorgen om 4.30 uur stond ons ontbijtje klaar en werden we met de taxi naar de luchthaven gebracht. Inmiddels na een vlucht van 45 minuten aangekomen op parijs. Nu moeten we 5 uur wachten en dan vertrekt de vlucht naar lima. We kunnen nu lekker in een stoeltje voor het raam een boek lezen onder het genot van een kop thee en croisants en chocoladebroodjes.
Straks in het vliegtuig kunnen we ons eens gaan verdiepen in wat we in lima allemaal kunnen doen en zien zodat we morgen meteen een optimale sightseeing dag hebben voor we savonds in de nachtbus naar arequipa stappen.

• 11 Juli 2014 - 09:54

Celine:

Lieve Ingeborg en DJ,

ontzettend veel plezier tijdens deze mooie reis en geniet ervan!!

Ik zal aan jullie denken vanuit mijn scoutingtentje in Ulft ;)

Leuk om via deze weg jullie reis een beetje te kunnen volgen en we moeten na terugkomst snel weer eens bijkletsen!

x
    Celine

• 11 Juli 2014 - 10:24

Madelon:

Lieve Ing en DJ,
    Wil jullie nogmaals een super vakantie toewensen en onwijs leuk om
    Jullie zo te kunnen volgen. Hoop dat ik
    Tijd krijg alles te lezen.
    Tot daarna.
    Groetjes en liefs, marcel, Madelon, jente en krijn

• 11 Juli 2014 - 11:16

Mieke :

Hallo reizigers.
    eindelijk is het dan zover, ga volop genieten want dit hebben jullie dik verdiend.
    Ik heb ook nog goed nieuws, de uitslag in het ziekenhuis was weer goed, over 9 maanden pas weer terug komem

een dikke knuffel van papa en mama

• 11 Juli 2014 - 23:37

Christien:

Als jullie dit lezen, zijn jullie aan de andere kant van de wereld. Welkom in Peru.
    Slaap lekker vannacht en veel plezier in Lima morgen
    Christien en Diederique.